<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>	<rss version="2.0"
		xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
		xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
		xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	>
	<channel>
		<title>Comments on: האם נמחקו בלוגים מהאתר ?</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954</link>
		<description>בלוגרים - רק בלוג עצמאי-קהילת בלוגים עצמאיים בעברית</description>
		<language>he</language>
		<pubDate>Fri, 22 Dec 2006 18:10:03 -0600</pubDate>
		<generator>Drupal TotalFeeds Module</generator>
			<item>
		<title>באשר לוורדפרס.כום</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-93</link>
		<description>יש לנו כאילו עמוד, http://he.wordpress.com , שעושה אותנו כאילו קהילה.
תכל&#039;ס - זה לא זה.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>יש לנו כאילו עמוד, <a href="http://he.wordpress.com" title="http://he.wordpress.com" rel="nofollow">http://he.wordpress.com</a> , שעושה אותנו כאילו קהילה.<br />
תכל'ס - זה לא זה.</p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Fri, 22 Dec 2006 18:10:03 -0600</pubDate>
		<dc:creator>Unknown</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-93</guid>
							</item>
		<item>
		<title>שתי תגובות...</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-82</link>
		<description>&lt;p&gt;1. קיבלתי לחלוטין את ההערות שלך כשכתבת אותן והוספתי את התיאורים במקומות המתאימים. לשלוח מייל תגובה לכל מקרה בנפרד זה אובר-הד שאני לא בטוח שאני יכול להרשות לעצמי אבל כמו שאתה רואה הערות של משתמשים כמוך כן חשובות לי ואני באמת מתלבט יחד עם המשתמשים באתר לאיפה האתר הזה הולך.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;2. אני לא מסווג איכות לפי פלטפורמה ומסוגל להזדהות עם האנשים שרוצים פלטפורמה נוחה וזולה, זו בוודאי לא הכוונה. תסכים איתי שהגדרה שלך למהי עצמאי שונה מההגדרה של אדם אחר למה זה עצמאי. חנן כהן מכניס רק בלוגים מסוימים לוובסטר הכוללים בלוגים מתפוז וישראבלוג (עם הכותרת תוכן עצמאי), ראשי בלוגלי מפנים מהאתר שלהם לכאן בשביל אינדקס חיפוש לאתרים בבלוגלי, יש שרואים את רשימות בתור שיא הקהילתיות (האריסטוקרטית משהו) ויש כאלה שחושבים שברשימות אין בכלל מושג של קהילה (חיפוש, דירוג, קטלוג, עדכונים הדדיים וכו&amp;#39;). עכשיו תושיב מישהו באמצע, שמקבל את כל המיילים והתגובות מכולם ותקבל איזה שהיא תחושה של גודל הבעיתיות ולפעמים המרמור. זה הצד האפל של לנסות ולהקים אתר קהילתי כזה. &lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;עם הזמן אולי הקהילה תבין לאיפה היא רוצה לקחת את האתר הזה ... בכל אופן, תודה על ההערות והשאלות. &lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>1. קיבלתי לחלוטין את ההערות שלך כשכתבת אותן והוספתי את התיאורים במקומות המתאימים. לשלוח מייל תגובה לכל מקרה בנפרד זה אובר-הד שאני לא בטוח שאני יכול להרשות לעצמי אבל כמו שאתה רואה הערות של משתמשים כמוך כן חשובות לי ואני באמת מתלבט יחד עם המשתמשים באתר לאיפה האתר הזה הולך.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>2. אני לא מסווג איכות לפי פלטפורמה ומסוגל להזדהות עם האנשים שרוצים פלטפורמה נוחה וזולה, זו בוודאי לא הכוונה. תסכים איתי שהגדרה שלך למהי עצמאי שונה מההגדרה של אדם אחר למה זה עצמאי. חנן כהן מכניס רק בלוגים מסוימים לוובסטר הכוללים בלוגים מתפוז וישראבלוג (עם הכותרת תוכן עצמאי), ראשי בלוגלי מפנים מהאתר שלהם לכאן בשביל אינדקס חיפוש לאתרים בבלוגלי, יש שרואים את רשימות בתור שיא הקהילתיות (האריסטוקרטית משהו) ויש כאלה שחושבים שברשימות אין בכלל מושג של קהילה (חיפוש, דירוג, קטלוג, עדכונים הדדיים וכו&#39;). עכשיו תושיב מישהו באמצע, שמקבל את כל המיילים והתגובות מכולם ותקבל איזה שהיא תחושה של גודל הבעיתיות ולפעמים המרמור. זה הצד האפל של לנסות ולהקים אתר קהילתי כזה. </p>
<p>&nbsp;</p>
<p>עם הזמן אולי הקהילה תבין לאיפה היא רוצה לקחת את האתר הזה ... בכל אופן, תודה על ההערות והשאלות. </p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Thu, 16 Nov 2006 22:44:56 -0600</pubDate>
		<dc:creator>fiLi</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-82</guid>
							</item>
		<item>
		<title>שתי נקודות</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-81</link>
		<description>&lt;p&gt;יש כאן שתי נקודות בדיון הזה.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;1. רמת שירות באתר&lt;/p&gt;&lt;p&gt;עם כל הכבוד שרית, למיטב הבנתי האתר הזה נותן שירות ומעוניין שיצטרפו אליו משתמשים. האם את מצפה שהמשתמשים שלך יחשבו כמוך ויבינו כמוך?&lt;/p&gt;&lt;p&gt;אם לא תסבירי בצורה פשוטה ובמקומות המתאימים מה המטרה של הפלטפורמה הזאת, תגרמי לאנשים לבזבז אנרגיות בהזנת בלוגים שלאחר מכן ימחקו באופן הנראה כשרירותי מה שיביא לתסכול ולהתרחקות מהאתר.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;#160;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;2. תוכן עצמאי ואיכותי.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;fiLi האם תוכן איכותי נמדד לפי הפלטפורמה עליה הוא נמצא?&lt;/p&gt;&lt;p&gt;אני מקבל שמטרת הפלטפורמה כאן יכולה להיות מקום לבלוגים הבודדים שאין להם בית (ואז בלוגלי לא נכלל בקגוריה הנ&amp;quot;ל), אבל אם המדד הוא הפלטפורמה עליה נבנה הבלוג מה אשמים כותבי התוכן המעולים שנוח להם להשתמש במערכת שלא דורשת מהם להיות טכנולוגים?&lt;/p&gt;&lt;p&gt;בכל מקרה מאחל לכם הצלחות :)&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;#160;&lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>יש כאן שתי נקודות בדיון הזה.</p>
<p>1. רמת שירות באתר</p>
<p>עם כל הכבוד שרית, למיטב הבנתי האתר הזה נותן שירות ומעוניין שיצטרפו אליו משתמשים. האם את מצפה שהמשתמשים שלך יחשבו כמוך ויבינו כמוך?</p>
<p>אם לא תסבירי בצורה פשוטה ובמקומות המתאימים מה המטרה של הפלטפורמה הזאת, תגרמי לאנשים לבזבז אנרגיות בהזנת בלוגים שלאחר מכן ימחקו באופן הנראה כשרירותי מה שיביא לתסכול ולהתרחקות מהאתר.</p>
<p>&#160;</p>
<p>2. תוכן עצמאי ואיכותי.</p>
<p>fiLi האם תוכן איכותי נמדד לפי הפלטפורמה עליה הוא נמצא?</p>
<p>אני מקבל שמטרת הפלטפורמה כאן יכולה להיות מקום לבלוגים הבודדים שאין להם בית (ואז בלוגלי לא נכלל בקגוריה הנ&quot;ל), אבל אם המדד הוא הפלטפורמה עליה נבנה הבלוג מה אשמים כותבי התוכן המעולים שנוח להם להשתמש במערכת שלא דורשת מהם להיות טכנולוגים?</p>
<p>בכל מקרה מאחל לכם הצלחות :)</p>
<p>&#160;</p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Thu, 16 Nov 2006 15:12:16 -0600</pubDate>
		<dc:creator>o-k</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-81</guid>
							</item>
		<item>
		<title>זו ממש לא הייתה</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-77</link>
		<description>&lt;p&gt;זו ממש לא הייתה השתלחות, אני חושבת שדווקא כן עניתי על השאלות שלך - אתה מרגיש כאילו לא קיבלת תשובה על משהו? אם כן, על מה?&lt;br /&gt; &lt;/p&gt;&lt;p&gt;fili, לשאלתך -מסכימה איתך ב-100% לגבי תפוז וישראבלוג. לגבי רשימות - גם שם יש קהילה מאוד ברורה, ומטרתו של העמוד הראשי ברשימות היא להציג ולפרסם קטעים אחרונים של הכותבים שם.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;לגבי בלוגלי- אני חצוייה בדעתי. כמו ששאלתי אותך לפני כמה ימים על Wordpress.com. אין להם בדיוק קהילה שם, והם לא ממש מקדמים פוסטים בעמוד הראשי. אני נוטה יותר להרגיש שבלוגים בבלוגלי לא צריכים להיחשב עצמאיים כי הם לא. &lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>זו ממש לא הייתה השתלחות, אני חושבת שדווקא כן עניתי על השאלות שלך - אתה מרגיש כאילו לא קיבלת תשובה על משהו? אם כן, על מה? </p>
<p>fili, לשאלתך -מסכימה איתך ב-100% לגבי תפוז וישראבלוג. לגבי רשימות - גם שם יש קהילה מאוד ברורה, ומטרתו של העמוד הראשי ברשימות היא להציג ולפרסם קטעים אחרונים של הכותבים שם.</p>
<p>לגבי בלוגלי- אני חצוייה בדעתי. כמו ששאלתי אותך לפני כמה ימים על Wordpress.com. אין להם בדיוק קהילה שם, והם לא ממש מקדמים פוסטים בעמוד הראשי. אני נוטה יותר להרגיש שבלוגים בבלוגלי לא צריכים להיחשב עצמאיים כי הם לא. </p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Wed, 15 Nov 2006 09:14:54 -0600</pubDate>
		<dc:creator>שרית</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-77</guid>
							</item>
		<item>
		<title>תכנים ובלוגים עצמאיים</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-76</link>
		<description>&lt;p&gt;אני קודם אודה במה שנראה מובן מאליו - אני לא מבין הרבה בבלוגספירה הישראלית ואני עוד לא סגור לגמרי על מה זה בלוג עצמאי ומהם &amp;quot;תכנים עצמאיים&amp;quot;. השאיפה שלי היא לקדם את הבלוגספירה הישראלית בנקודה שבה היא צריכה עזרה.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;האם בלוג שנמצא בבלוגלי הוא עצמאי (רק מפני שהוא רץ על וורדפרס ועושה קולות של עצמאי)? האם רשימות נחשב עצמאי? מה עם בלוגים קהילתיים שרצים על דרופל כמו לינמאגזין? &lt;/p&gt;&lt;p&gt;אין לי תשובות ובינתיים אני אכן מאפשר את הצטרפותם כי הם מהווים מיעוט בעל מה שנראה לי כתוכן עצמאי איכותי, ות&amp;#39;אמת - אני מוכן לפתוח את הנושא הזה לדיון.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;דבר אחד ברור לי - ישראבלוג ותפוז לא נמצאים בהגדרה הזאת, הם פשוט לא צריכים את האתר הזה ומליוני הבלוגים שפתוחים שם מאיימים על מהות האתר בקידום של תכנים שצריכים קידום. ההחלטה היתה שלי ואני עומד מאחוריה לחלוטין (לפחות עד שאני אפסיק לעמוד מאחוריה), ויכול להיות שאם מצב כזה יקרה עם פלטפורמות דומות אז ההחלטה תהיה דומה גם לגביהם. אין לי שום כוונות להכנס לכאסחים וויכוחים פוליטים מיותרים - לא בשביל זה הוקמה הקהיליה הזאת. &lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>אני קודם אודה במה שנראה מובן מאליו - אני לא מבין הרבה בבלוגספירה הישראלית ואני עוד לא סגור לגמרי על מה זה בלוג עצמאי ומהם &quot;תכנים עצמאיים&quot;. השאיפה שלי היא לקדם את הבלוגספירה הישראלית בנקודה שבה היא צריכה עזרה.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>האם בלוג שנמצא בבלוגלי הוא עצמאי (רק מפני שהוא רץ על וורדפרס ועושה קולות של עצמאי)? האם רשימות נחשב עצמאי? מה עם בלוגים קהילתיים שרצים על דרופל כמו לינמאגזין? </p>
<p>אין לי תשובות ובינתיים אני אכן מאפשר את הצטרפותם כי הם מהווים מיעוט בעל מה שנראה לי כתוכן עצמאי איכותי, ות&#39;אמת - אני מוכן לפתוח את הנושא הזה לדיון.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>דבר אחד ברור לי - ישראבלוג ותפוז לא נמצאים בהגדרה הזאת, הם פשוט לא צריכים את האתר הזה ומליוני הבלוגים שפתוחים שם מאיימים על מהות האתר בקידום של תכנים שצריכים קידום. ההחלטה היתה שלי ואני עומד מאחוריה לחלוטין (לפחות עד שאני אפסיק לעמוד מאחוריה), ויכול להיות שאם מצב כזה יקרה עם פלטפורמות דומות אז ההחלטה תהיה דומה גם לגביהם. אין לי שום כוונות להכנס לכאסחים וויכוחים פוליטים מיותרים - לא בשביל זה הוקמה הקהיליה הזאת. </p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Wed, 15 Nov 2006 05:44:51 -0600</pubDate>
		<dc:creator>fiLi</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-76</guid>
							</item>
		<item>
		<title>חבל</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-75</link>
		<description>&lt;p&gt;שבמקום לענות תשובה עניינית בחרת להשתלח.&lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>שבמקום לענות תשובה עניינית בחרת להשתלח.</p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Wed, 15 Nov 2006 05:28:41 -0600</pubDate>
		<dc:creator>o-k</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-75</guid>
							</item>
		<item>
		<title>אם לא תקרא מספיק לעומק,</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-74</link>
		<description>&lt;p&gt; תסיים כמו הבלוגרים של תפוז לפני שהם כיפפו לתפוז את הצורה.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;אפשרי להוסיף את זה להסבר לבעלי הבלוגים, אבל זה עדיין לא פותר אותך. ומעבר לזה, המילים &amp;quot;בלוגרים עצמאיים&amp;quot; מסתובבת פה בכל חור, כיצד אפשר היה לפספס את זה?&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;אני יודעת שזה ויכוח קצת מיותר, אבל אתה המתלונן הזה שציפיתי שיקפוץ בראש מבלי לטרוח להבין את משמעות האתר הזה.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;אתה כן צודק  לגבי האתרים מרשימות ולדעתי מקומם לא פה. &lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p> תסיים כמו הבלוגרים של תפוז לפני שהם כיפפו לתפוז את הצורה.</p>
<p>אפשרי להוסיף את זה להסבר לבעלי הבלוגים, אבל זה עדיין לא פותר אותך. ומעבר לזה, המילים &quot;בלוגרים עצמאיים&quot; מסתובבת פה בכל חור, כיצד אפשר היה לפספס את זה?</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>אני יודעת שזה ויכוח קצת מיותר, אבל אתה המתלונן הזה שציפיתי שיקפוץ בראש מבלי לטרוח להבין את משמעות האתר הזה.</p>
<p>אתה כן צודק  לגבי האתרים מרשימות ולדעתי מקומם לא פה. </p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Tue, 14 Nov 2006 05:52:18 -0600</pubDate>
		<dc:creator>שרית</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-74</guid>
							</item>
		<item>
		<title>אוי</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-72</link>
		<description>אני חושבת שמישהי כבר הציעה את זה פעם :P</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>אני חושבת שמישהי כבר הציעה את זה פעם :P</p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Mon, 13 Nov 2006 07:12:11 -0600</pubDate>
		<dc:creator>yauly</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-72</guid>
							</item>
		<item>
		<title>למה אני צריך</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-71</link>
		<description>&lt;p&gt;למה אני צריך להכנס לשאלות ותשובות, שימו את ההסבר מה זה בלוג עצמאי ב&amp;quot;הסבר לבעלי בלוגים&amp;quot;.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;בלוגים מרשימות? בבקשה:&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;/node/2249&quot;&gt;http://hebrew.israelated.com/node/2249&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;/node/2257&quot;&gt;http://hebrew.israelated.com/node/2257&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;#160;&lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>למה אני צריך להכנס לשאלות ותשובות, שימו את ההסבר מה זה בלוג עצמאי ב&quot;הסבר לבעלי בלוגים&quot;.</p>
<p>בלוגים מרשימות? בבקשה:</p>
<p><a href="http://www.blogerim.net/node/2249" rel="nofollow">http://hebrew.israelated.com/node/2249</a></p>
<p><a href="http://www.blogerim.net/node/2257" rel="nofollow">http://hebrew.israelated.com/node/2257</a></p>
<p>&#160;</p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Mon, 13 Nov 2006 06:25:09 -0600</pubDate>
		<dc:creator>o-k</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-71</guid>
							</item>
		<item>
		<title>מתוך &quot;שאלות ותשובות&quot;</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-58</link>
		<description>&amp;quot;&lt;p&gt;סיבות אפשריות ללמה הבלוג לא מתעדכן בעמוד הראשי:&lt;/p&gt; &lt;ul&gt;&lt;li&gt;האתר שלכם עדיין לא נבדק כי הוא תקין טכנית (עברית, בלי זבל וכו&amp;#39;). &lt;/li&gt;&lt;li&gt;לבלוג שלכם אין כתובת ריסוס RSS. האתר לא יודע לעדכן בלוגים שאין להם את היכולת הזאת.&lt;/li&gt;&lt;li&gt;&lt;strong&gt;הבלוג שלכם לא &amp;quot;עצמאי&amp;quot; (ראה &amp;quot;מה זה עצמאי?&amp;quot;). במקרה זה הבלוג שלכם לא יוכל להיות חלק מהקהילה.&lt;/strong&gt;&amp;quot;&lt;/li&gt;&lt;/ul&gt;&lt;p&gt;זה די ברור, אתה לא חושב? &lt;br /&gt;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;אני לא נתקלתי עדיין בבלוגים מרשימות. אתה נתקלת? &lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&quot;
</p><p>סיבות אפשריות ללמה הבלוג לא מתעדכן בעמוד הראשי:</p>
<ul>
<li>האתר שלכם עדיין לא נבדק כי הוא תקין טכנית (עברית, בלי זבל וכו&#39;). </li>
<li>לבלוג שלכם אין כתובת ריסוס RSS. האתר לא יודע לעדכן בלוגים שאין להם את היכולת הזאת.</li>
<li><strong>הבלוג שלכם לא &quot;עצמאי&quot; (ראה &quot;מה זה עצמאי?&quot;). במקרה זה הבלוג שלכם לא יוכל להיות חלק מהקהילה.</strong>&quot;</li>
</ul>
<p>זה די ברור, אתה לא חושב? </p>
<p>&nbsp;</p>
<p>אני לא נתקלתי עדיין בבלוגים מרשימות. אתה נתקלת? </p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Thu, 09 Nov 2006 08:51:27 -0600</pubDate>
		<dc:creator>שרית</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-58</guid>
							</item>
		<item>
		<title>חבל שזה לא כתוב בהסבר לבעלי הבלוגים!!!</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-57</link>
		<description>&lt;p&gt;ונקודה נוספת לפי הלוגיקה שלכם אתם צריכים למחוק גם בלוגים שנמצאים ברשימות שהרי הם לא בלוגים עצמאיים ברשת.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;ונקודה לסיום גם כשאתם מוחקים לא יזיק אם פשוט תהיו נחמדים ותשלחו הודעה לבעל הבלוג למה הבלוג שלו נמחק, אף אחד לא אוהב שמוחקים אותו בסנוביות קרירה ללא הסבר.&lt;/p&gt;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>ונקודה נוספת לפי הלוגיקה שלכם אתם צריכים למחוק גם בלוגים שנמצאים ברשימות שהרי הם לא בלוגים עצמאיים ברשת.</p>
<p>ונקודה לסיום גם כשאתם מוחקים לא יזיק אם פשוט תהיו נחמדים ותשלחו הודעה לבעל הבלוג למה הבלוג שלו נמחק, אף אחד לא אוהב שמוחקים אותו בסנוביות קרירה ללא הסבר.</p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Thu, 09 Nov 2006 06:30:21 -0600</pubDate>
		<dc:creator>o-k</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-57</guid>
							</item>
		<item>
		<title>קהילה לבלוגים עצמאיים</title>
		<link>http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-4</link>
		<description>כן. צר לי אבל אנחנו נמקד את האתר בבלוגים עצמאיים ברשת שהם חסרי קהילה. לבלוגים בישראבלוג ותפוז יש קהילה מוגדרת ומגובשת ואם זו תשתלב כאן היא תאפיל על הבלוגים העצמאיים שאותם הקהילה מנסה לקדם. </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>כן. צר לי אבל אנחנו נמקד את האתר בבלוגים עצמאיים ברשת שהם חסרי קהילה. לבלוגים בישראבלוג ותפוז יש קהילה מוגדרת ומגובשת ואם זו תשתלב כאן היא תאפיל על הבלוגים העצמאיים שאותם הקהילה מנסה לקדם. </p>]]></content:encoded>
		<pubDate>Sat, 21 Oct 2006 07:06:00 -0500</pubDate>
		<dc:creator>fiLi</dc:creator>
		<guid isPermaLink="true">http://www.blogerim.net/node/954%2523comment-4</guid>
							</item>
		</channel>
	</rss>
	